På Ullvigymnasiet ser vi relationsbyggande, studiero, trygghet, trivsel, högt ställda förväntningar och delaktighet som grundläggande förutsättningar för gynnsamma lärprocesser, kunskapsutveckling och måluppfyllelse där varje elev når sin fulla potential.
Arbetsuppgifter:
Undervisning, samplanering och sambedömning.
Kvalifikationer:
Vi söker dig med en legitimation för undervisning i matematik (främst undervisning i Matematik 1a1) på gymnasiet. Du har goda ämneskunskaper och är pedagogiskt skicklighet. Som lärare är du nyfiken, kreativ, engagerad, lösningsfokuserad, modig, flexibel och en tydlig ledare i klassrummet. Du ser det som en naturlig del av läraryrket att planera, undervisa, bedöma och utvärdera tillsammans med kollegor. Formativ bedömning, ämnesövergripande arbete och datorn som ett pedagogiskt verktyg är naturliga inslag i din undervisning.
Anställningsform:
Tidsbegränsad anställning under perioden 160111?160610
Omfattning:
50-75%
Tillträde:
2016-01-11
Lön:
Individuell lönesättning, ange löneanspråk
Ansökan:
Välkommen med din ansökan, kopia på lärarlegitimation, personligt brev och meritförteckning. Du ansöker via www.hrsupporten.se/koping.php
I våra verksamheter gäller lagen om registerkontroll (2000:873). Vid eventuell erbjudande om tjänst erfordras uppvisande av registerutdrag.
Sista ansökningsdag:
2015-12-13 (Intervjuer sker löpande under ansökningstiden.)
Upplysningar:
Louise Guldbrandsson, programrektor Tel. 0221-254 21 eller 073-699 50 04 E-post: louise.guldbrandsson@koping.se
Fackliga upplysningar:
LF Marcus Hallgren, 0221-254 57
LR Maritha Lindström, 0221-254 51
Välkommen med din ansökan! Vi undanber oss alla erbjudanden om rekryteringshjälp i samband med denna annons!
Arbetsgivare |
---|
Köpings kommun |
Postadress |
Nibblesbackenvägen 17 |
73185 KÖPING |
Besöksadress |
Nibblesbackenvägen 17 |
Varaktighet, arbetstid |
6 månader eller längre |
Deltid |
Deltid Visstid 6 mån eller mer |
Lön |
Fast månads- vecko- eller timlön |
Månadslön |
Ansökan |
Sista ansökningsdag: 2015-12-13 |
Antal platser: 1 |